Kntara organizes YouTube Day In Morocco

Kntara is very happy to collaborate with YouTube and organize the “YouTube Day in Morocco” as part of the 1st Middle East and North Africa YouTube roadshow. This event will gather a selection of Moroccan content creator celebrities in different areas.

The agenda consists of several sessions on YouTube in Morocco, video entrepreneurship, new media, tips on how to grow YouTube audience and how to generate revenue from your views. In addition, major YouTube celebrities in Morocco will share their experience on how they started on YouTube. The event will be hosted by YouTube senior managers from the company’s office in London.

Please follow the event updates on: #YouTubeMA

تنظم مؤسسة قنطرة فعاليات “يوم YouTube في المغرب” كجزء من رحلة “Youtube” في منطقة الشرق الاوسط وشمال افريقيا، وتتشرف قنطرة بالعمل كشريك تنفيذي لـ YouTube في المغرب لتنظيم هذه التظاهرة التي ستضم نخبة من نجوم منشيء المحتوي المغاربة في عدة مجالات مختلفة.

يدير اللقاء عدد من مديري شركة YouTube من مكتبها بلندن. و سيتضمن عدة نقاشات عن حجم  وتأثير YouTube في المغرب، فرص الأعمال على الموقع، دور الإعلام الجديد ونصائح لأصحاب القنوات ومشاريع الفيديو عن كيفية زيادة المشاهدات والمتابعين والأرباح من ابداعاتهم بالإضافة الى عرض لقصص نجاح كبار مبدعي YouTube في المغرب يرويها لكم اصحابها.

تابعوا فعاليات المؤتمر وأخباره على الهاشتاج 

#YouTubeMA

Share This